torsdag 18 mars 2010

Gårdagen och idag-dagen.

I går hände det mycket. Skulle gått i väg på babysång men med halsont, en grym huvudvärk och feber på G så blev det inte så. Tyvärr. Gick ut på en promenad med DubbelF i stället och var totalt slut när vi kom hem, fick stödja mig på vagnen för att orka. Mår man bra då? Nej.

Igår, den 17 mars, fyllde pappa år så han firades hemma hos min mormor och morfar på kvällen med presenter, paj och tårta. Igår hände det andra mycket viktiga saker också. Först och främst fick Felicia sin första tand, vilket vi misstänkt ett tag att det varit på gång då det känts annorlunda i hennes mun plus att hon varit gnälligare än vanligt. Igår tittade den iallafall upp! Och en till är på väg. Stora tjejen! Sen vände hon sig för första gången från rygg till mage igår också. Det har också varit på gång några dagar, och nu kom det. <3

Idag då, skulle gått i väg på Mamma/bebisfika i eftermiddag men feber sätter stopp tyvärr. Måste krya på mig nu eftersom tanken är att Fredrik ska åka bort i morgon och komma hem på söndag. Måste vara frisk om jag och Flisan ska orka köra solo. Trött som ett as är jag men ska ändå försöka plugga lite. Tvättas ska det göras också men det får Fredriken sköta.

Så det så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar