söndag 13 februari 2011

Matdagboken, 12 feb.

I går hade jag ju min så kallade Unnardag så därför valde jag medvetet att inte räkna kcal men redovisar ändå vad jag stoppade i mig.

Frukost: 1 glas blåbärssoppa.
Mellis: 1 glas mellan mjölk.
Sen lunch/middag: Grönsakswok med biff, nötter och lite ris på Mr Wok. Några räkchips. Cola Light.
Kvällsmat/kvällssnacks: 1 glas Oboy, en burk Cola Light, ca 2hg lösgodis.

Fick grymt mycket mat på Mr Wok, åt ca 1/4 av riset och koncentrerade mig på wok:en. Gott! Kändes inte speciellt onyttigt. På Maxi köpte jag ca 5 hg lösgodis men åt nog knappt 2 hg av det för sen blev jag så himla illamående. Resten ligger nu i kylen till nästa helg om jag inte slänger det innan.
Blir spännande att se hur mycket plus vågen visar i morgon efter gårdagen. Har säkert fått tillbaka en del vätska i kroppen nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar