fredag 11 februari 2011

Viktläget och matdagboken.

Börjar med att redovisa hur torsdagen slutade.

Torsdagens intag av mat/vätska: 1,5 burk cola light (ca 3 kcal), 1 päron (ca 100 kcal), vatten. Totalt ca 103 kcal. På tok för lite!

Fredagens intag än så länge: 1/4 päron (ca 25 kcal), 1/4 digestivekex (ca 15 kcal), en mun blåbärsdryck (ca 15 kcal), vatten. Totalt ca 55 kcal.

Fredrik var iväg igår kväll och skulle köpa varma koppen och blåbärssoppa. Det visade sig dock att blåbärssoppan inte var soppa utan dryck, inte alls god. Allt jag stoppat i mig idag har bara växt i munnen på mig. Ska försöka få i mig lite mer senare.

Viktrapport
Startvikt 7 feb 2011: 66,7 kg
Vikt vid fuskvägning 9 feb: 65,8 kg
Vikt 11 feb; 63,5 kg
Minus: 3,2 kg på fyra dagar.

Jag är fullt medveten om att detta resultat inte är helt pålitligt eftersom jag blev magsjuk i torsdags men fuskvägningen ger i alla fall en hint om ett minus trots det. Räknar dock med att få ett plus på måndag eftersom jag dels tappat mycket vätska nu och dels har min unnardag i morgon (om magen pallar det).

Motion: Dammsugning av hela lägenheten, blev totalt slut. Satte igång första DVD:n med Zumba för att kolla. Gjorde några steg och rörelser men orkade inte mer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar