måndag 3 december 2012

Summering av veckan.

Detta skulle ha publicerats igår men av någon anledning gick det inte:

Här kommer en summering av veckan som gått sen jag startade på ny kula i söndags. Detta är alltså resultat för åtta dagar.


Antal steg: 102 624
Antal minuter på Crosstrainern (sen i onsdags): 100
Antal minuter PW: 309


                   25/11               2/12                   7/12
Vikt             0                     -3.2 kg
Midjemått 83 cm              79  cm

Målet till nästa vägdag är - 1 kg. Kommer att väga mig på fredag eftersom jag och maken åker till GBG fredag till söndag. Med andra ord har jag inte tillgång till vågen på söndag morgon. Kommer dock att ge en summering av veckans träning på söndag kväll. Hoppas på många steg i GBG.
________________________________________________________________

MÅNDAG 3/12

MAT:
Köttbullar, brunsås. Majs.
3 Knäckisar med bregott, ägg och kaviar
2 st kycklingklubbor och lite majo.
1 Piggelinglass
Cola Light.

TRÄNING:
30 min promenad till och från jobbet.

Genomförkyld och hög feber när jag kom hem. Jobbat 8-18, skulle slutat 17. Stegen är bara uppe i ca 8500. Lär inte bli många fler heller. Ingen CT heller. Hemma och kurerar i morgon och på onsdag i alla fall.

Återkommer här när jag är frisk igen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar