söndag 13 januari 2013

Söndag.

Söndag igen och helgen är snart slut. Fredrik jobbar. Jag och Felicia myser hemma. Kanske blir det en promenad senare, men det är kallt idag. Först ska det plockas och dammsugas i alla fall. Sen får vi se. Känns som jag har en förkylning på G. Förebygger med varmt te och alvedon. Inte bli sjuk nu!

I eftermiddag ska vi hem till mamma och pappa för middag. Ska även planera en resa ner till LUND någon gång i vår. Mammas och pappas julklapp från mig och syster.

Nyss bokat Götlaborg också med BÄSTA SIRI 3-5 maj! Hotell Scandic Europa, mitt i Nordstan. Nu ska det bara fixas semester och tågbiljetter också. Yeay! Vår årliga tradition fortsätter!  <3 p="p">
Nu kallar disken på mig. Senare i kväll kommer det en sammanfattning av träningen v 2.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar