måndag 15 mars 2010

Måndag vecka 11.

Måndag igen och halva mars har gått. Solen fortsätter skina ute, totalt underbart! Skulle tagit en promenad nu på fm när Fredrik är borta men känner mig inte tipptopp så väntar med det tills han kommer hem. Får hoppas att det känns bättre då. Huvudet värker som jag vet inte vad. Fredriks snarkande tar kål på mig på nätterna!
Sitter och funderar över veckans planer och kommer fram till följande:

Måndag: Inga planer alls. Plock hemma och förhoppningsvis en prommis.
Tisdag: Plugga. Fortsätta städandet.
Onsdag: Babysång förhoppningsvis och fira pappa.
Torsdag: Mamma/bebisfika hos Ida. Tvätta.
Fredag: Fredrik åker till Uddevalla och kommer hem på söndag. Camilla kommer hit på em/kvällen och håller mig och Flisan sällskap ett tag med mat och film.
Lördag: Baka en massa bullar hos mamma. Filmkväll med mig själv sen när Flisan somnat?
Söndag: Älskling kommer hem. Inga planer än så länge.

Jag måste förresten bli bättre på att promenera igen. Minst en timme om dagen! Men jag hatar verkligen isen. Hoppas att den försvinner riktigt snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar