torsdag 15 april 2010

In love x 2

Ja, jag är kär. Jag har blivit kär. Nu pratar jag inte bara om Fredrik och Felicia utan om andra saker. Ting. Inte människor.

För det första är jag kär i byxorna jag köpte i GBG. Jeans med sk "boyfriend fit" från H&M. Slitna med hål och grejer. Grymt snygga och grymt sköna. Måste ha fler!

Jeansen hittar du här.

För det andra är jag kär i ett hus. Eller ett radhus kanske är ett mer passande namn. 4 rok, nästan nyrenoverat i Frövi för 220.000 kr. Vill ha! Ska åka på visning. Vart du hittar det tänker jag inte tala om, så det så! Inte just nu i allafall. Hahhahaaa...!!

2 kommentarer:

  1. Roligt med radhustittande :) Lite andra priser hos er än här i Sthlm... Byxorna är så snygga... funderar på att köpa egna och nu tror jag att jag ska slå slag i saken när du liksom gillar dem så :) Kram kram

    SvaraRadera
  2. Jag har byxorna som är på bild i mitten av de tre som finns på HM. Som sagt, de är underbara! Funderar nästan på de andra två också. :)

    SvaraRadera