fredag 16 april 2010

Usch för denna vecka.

I söndags på tåget hem började jag känna mig smått risig. Kli i halsen och lite tung i huvudet. (Vad är det med mig och tåg? När jag åkte tåg senast, från Halmstad i somras, så åkte jag på jordens influensa med HÖG feber bla.) Hur som helst, viftade bort känslorna som trötthet pga all shopping.

I måndags kliade halsen ännu mer och huvudet var ännu tyngre. Febern kom visst den också. Uscha! Onsdagen var nog trots allt värst. Yr, illamående, ont i halsen och huvudet. Ställde in badbesöket i går pga av det. Var ändå feberfri igår och trodde på bättring. Idag är febern tillbaka och halsen kliar värre igen. Jag låter som en hel karl. Felicia tittar konstigt på mig. Jag ser ju ut som mamma men låter definitivt inte som mamma. Fick tyvärr ställa in fikat i dag. Fasen! Hade sett fram emot det. Nu blir det i stället ett varmt bad och kinapuffar senare i kväll. Inte helt fel det heller i och för sig, men inte enligt planen. I morgon fyller Fredriken 25 år, det kommer folk på födelsedagsfika och jag ska även luncha med vänner. Hur ska jag orka det? Bara att bita ihop.

Förresten så har jag nog snöat in mig lite på det där huset. Är så nyfiken och sugen! Ska få fler bilder mailade till mig. Visning blir nog nästa helg trodde hon. Skulle så gärna vilja flytta men vi får väl se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar