måndag 5 april 2010

Vad hände med våren??

Ja, vad hände egentligen med våren? Hur kan det gå från 10-15 plusgrader ena dagen till snö nästa? Planerna idag var ju en lånpromenad runt Stadsparken och Wadköping. De planerna la jag på hyllan. Tappade lusten när jag tittade ut.

Har i stället rensat min garderob på kläder jag inte använder/kan ha längre. Blev två kassar. Så nu är jag redo för Göteborg! Ska gå i genom Felicias kläder i strl 74 också och se vad som behövs där. Inte för att hon börjat använda 74 än men snart kanske så.

I morgon blir lillskruttan ett halvår, 6 månader. Vart har tiden tagit vägen? Hur 17 kan det gå så fort? Det var ju inte länge sen hon kom?


Nu är hon inte så liten längre. Det går för fort, alldeles för fort. Stanna tiden åt mig en stund är ni snälla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar