söndag 4 april 2010

Jag är smått i chock!

I morse vaknade Felicia vid 05.30 men eftersom hon var nöjd så tog jag inte upp henne förrän 06. Hon och Fredrik gick upp när jag hade matat henne. Sedan sov hon en stund mellan 08.30 och 09.40. Efter det sov hon igen mellan 13.30 och 15.00 och sedan dess har hon varit vaken fram till för 10 minuter sen när vi la henne för natten. Idag har hon alltså bara sovit två gånger mellan 05.30 och 20.00. Det har aldrig hänt! Hon som brukar sova 3-4 ggr per dag.

Men jag gissar att det har sina förklaringar. Vi var ju nämligen ut till Ikea på förmiddagen och mellan typ 16.30 och 19.30 har vi varit hos min mormor och morfar på middag och sen en snabbis förbi affären. Försökte få henne att sova hos mormor och morfar men hon blåvägrade. Lite gnäll och skrik blev det på slutet men vad kan man förvänta sig när hon varit vaken 5 timmar i streck?

Nu hoppas jag att hon sover gott i natt. Hon somnade iallafall snabbt nu.

Förresten, min plan att se Falk i kväll skiter sig visst. Det är tydligen inte söndag idag, utan söndag i morgon. Så idag är i morgon typ. Vad är i dag i såfall? Är det igår? Är det lördag fast det är söndag och söndag i morgon fast det är måndag? Hursomhelst så är jag besviken för jag hade sett fram emot filmen hela dagen! Blä!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar