måndag 19 april 2010

Vit månad och ny vecka.

I går bestämde jag och Fredrik att vi ska ha en vit månad. Nu pratar vi inte alkohol för det dricker jag inte ändå, utan vi pratar socker och onyttigt. Inget godis, inga kakor, inget snacks, ingen snabbmat - på en månad. Så är det, från och med idag. Behöver nog allt pepp jag kan få misstänker jag. I går slängde vi iallafall det fikabröd som blev kvar efter helgens födelsedagsfirande och i dag började vi med nästan 2 timmars promenad.

Veckans schema ser ut att bli intensivt.

Måndag: Tillagning av barnmat, BVC-besök. Städa/plocka.
Tisdag: Mäklare kommer och värderar lägenheten. Börja tvätta fönster. Mer barnmatslagande.
Onsdag: USÖ 07.30 för magnetröntgen av Felicia. Kommer ta typ hela dagen. Mer barnmatslagande.
Torsdag: Mamma/bebis-fika hos Helena.
Fredag: Fotografering av Felicia på ÖF i Varberga.
Lördag el söndag: Åka på visning av huset.

Någonstans mitt i detta ska vi hinna tvätta och promenera och annat också. Jajamensan!

1 kommentar: