måndag 7 juni 2010

Fix och Trix.

Helgen har gått i fixandets tecken. Likaså blir det idag. Visning kl 17 och jag har lite smått och gott kvar att göra innan. Fint ska det vara! (Håll en tumme för bra budgivning sen!!).

Det här med att sova är ett jäkla problem nu. Ja, för mig alltså, inte för Felicia. Numera sover hon oftast mellan 20 och 06.30 utan uppvak. Underbart duktig är hon! Idag sussade hon sött till 07. Vore ju toppen om jag kunde sova också. Men så är inte fallet. Trots att jag är så trött på kvällarna att ögonen faller ihop redan runt nio så kan jag inte somna när jag väl ligger i sängen. Och somnar jag så vaknar jag 1-2 timmar senare och ligger vaken i flera timmar. I natt sov jag kanske 2 timmar. Jippi! Inte ens de insomningstabletter eller sömntabletter som jag fick utskrivna funkar. Hur *piiiip* kommer det sig om jag får fråga?

Trött är jag, sjukt trött. Men idag hoppar jag förmiddagsluren och hoppas på att jag somnar bättre i kväll i stället.

Har förresten en fundering på om jag ska skriva ett inlägg om en sak. Ett känsligt ämne. Personligt ämne. Vet inte riktigt om jag vågar, ska fundera på saken.

Men nu ska jag göra mig i ordning medan Liten sover igen.
Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar