onsdag 2 juni 2010

Rätt underbara dagar.

Dagarna som passerar just nu är rätt underbara. Sol och värme. Promenader i massor. Fika. Mys och lek. Skratt. Behöver jag säga mer? I går njöt jag av promenader och en stund i solstolen. Pannkakor och glass. I dag har jag promenerat massor (3 gånger), hälsat på mamma på jobbet, fikat med mammorna (och barnen), myst med liten och avslutet dagen med vindruvor framför TV:n. I morgon blir det en sväng på Marknaden. Måste även införskaffa ett parasoll till Flisans vagn. Kanske blir det en sväng ut till pappa också. På fredag blir det STAC 2 med Siri. Då ska vi även börja "finputsa" inför visningen på måndag. Det ska städas, putsas, plockas undan, bäras ner i källaren osv. Plock, plock, plock.

Fredrik jobbar eftermiddag i dag och i morgon men är ledig fredag-söndag. Underbart!
Hoppas att solen och värmen fortsätter. Kan ni förstå att det snart är midsommar? Galet!
Förresten är det nu endast en månad kvar tills jag har min syster hemma igen. Dubbelt underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar