tisdag 15 juni 2010

Trevligt!

Tisdag idag.
Måndag igår. Fredrik tillbringade måndagen på jobbet mellan kl 08 0ch 06. Långt. Jag och Felicia var på USÖ för läkarbesök, städade, lagade mat, lekte, gick tre promenader. Jag var på massage och Felicia lekte på mormors jobb.

Tisdag i dag som sagt och i morse vid 10 begav vi oss till buss nr 23, jag och Felicia, för att åka och hälsa på Linda och Edvin, Sofie och Hampus kom också dit. Sofie och Linda är Fredriks kusiner och deras barn alltså Flisans sysslingar. Mycket trevligt att ses! Fick även veta att det kommer en ny liten syssling i september. Skoj!

Promenerade hem, råkade gå fel så med en omväg och några stopp så tog det en timme. Nu sover Liten och jag ska ta det lugnt en stund. Senare ska vi gå i väg och köpa jordgubbar. Det har jag suktat efter i säkert 2 veckor. Nu slår vi till! Fredrik är på jobbet till kl 22.

Tjing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar