torsdag 10 februari 2011

Rumligt.

Magen lever sitt eget liv men jag mår bättre. Har dock fortfarande inte fått i mig något mer att äta. Fredrik är dock i väg och köper blåbärssoppa, cola och varma koppen till i morgon. Bästa! Hoppas få i mig det då.

Känner mig fräschare efter dusch och byte av sängkläder och handdukar. Orkar till och med sitta i soffan nu. Yeay! Men matt är jag.

Tänkte först strunta i att väga mig i morgon eftersom det inte kommer ge ett rättvist resultat efter magsjukan men jag kommer trots allt att ställa mig på vågen i morgonbitti. Eftersom jag fuskvägde mig igår när jag var frisk så vet jag att all viktnedgång inte har med magsjukan att göra. Resultatet får ni i morgon. Ska försöka komma ihåg att mäta mage (vid naveln), midja (smalaste stället) samt tjockaste ställe på lår och arm.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar