torsdag 10 februari 2011

Statusuppdatering torsdag.

Magen har lugnat ner sig en del. Beror nog på att den är tom, finns inte mer att få ut. Illamåendet är lugnt så länge jag ligger stilla. Har tillbringat HELA dagen i sängen med enbart avbrott för toabesök. Har sjukt ont i kroppen efter att ha legat hela dagen.

Har knappt sett Felicia idag, de korta stunder som de har varit hemma har jag stängt dörren till sovrummet, allt för att undvika att vara nära eller röra henne.... Men det gör ont i hjärtat.

När hon somnat ska jag se om jag kan orka byta handdukar och sängkläder och ta en dusch. Känner mig inte direkt fräsch nu.

I morse låg febern på 37,7 utan alvedon. Nu på eftermiddagen hade den stigit till 38,5 med alvedon,

Motion: Ingen så klart. Helt slut av att gå till och från badrummet.
Mat: Vatten, en cola light, ett päron lyckades jag få i mig också. Jag som i vanliga fall älskar päron hade grymt svårt att få i mig det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar