torsdag 17 februari 2011

Torsdag.

Lilla damen vaknade tydligen med feber på förmiddagen så hon fick vara hemma från förskolan idag. Tur att Fredrik började jobba kl 14 och pappa/morfar kunde agera barnvakt några timmar så att jag slapp gå hem från jobbet. Det var en pigg och glad tjej som mötte mig när jag kom hem. I kväll var hon feberfri men snorig så hon blir hemma i morgon också med samma lösning som idag. Tack världens bästa pappa/morfar!

Sen jag kom hem så har vi ätit mellanmål (den lilla iallafall), lekt massor, dammat hela lägenheten och städat badrum. Nu har hon precis ätit välling i soffan och lagt sig i sängen. Jag hoppas att hon kan sova gott trots snorig näsa.

Jag ska snart äta kvällsmat, kika lite på TV, ta en dusch och sova. Fredag i morgon. Igen. Det går ruggigt snabbt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar