lördag 12 januari 2013

Svar på kommentarer.

Undrar varför jag inte kan kommentera via mobilen? De kommentarerna verkar bara försvinna. Men men. :)

Ja, jag kör LCHF men inte jättestrikt. Räknar inga kcal eller antal gram kolhydrater per dag. Kör man strikt ska man ju helst ligga under 20 gr/dag. Men äter nästan inget av pasta/ris/potatis. Inget mjukt bröd. Hårt bröd ngn gång ibland. Mkt protein och grönsaker. Kanske inte fullt så mkt fett som man "ska" på LCHF. Men kan säga att magen mår mycket bättre utan alla snabba kolhydrater!

Sen tränar jag ju 30-60 min cross nästan varje dag. :) Kan säga att crossen var såå värt pengarna! Speciellt när man som vi bor en bit utanför centrum och har långt till gymmet. Bra nu också när Felicia fortfarande är rätt liten och jag jobbar heltid. Crossen och hantlar kommer man rätt långt på. :) Och jag kan nu träna nästan när som helst, även om jag är själv hemma med Felicia.

Är väldigt förvånad dock över att det gått så fort neråt. Har trots allt fuskat en del. :) Både med godis, kakor och annat gott.

Kör vägning på fredagar pga att då tycker jag det känns mer okej att unna sig ngt gott under helgen. Men det är jag det. :) Från den vikt som visas på fredagen sätter jag ett mål för vad jag önskar att vågen ska visa nästa fredag. Det gör mig mer motiverad under veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar