tisdag 5 februari 2013

Äntligen!

Äntligen närmar jag mig målvikten! Nu kämpar jag med de sista 5 kg. De kg som jag vet brukar sitta som berget. Idag fick jag äntligen se en ny siffra först på vågen. En 5:à! Välkommen min vän, du är efterlängtad!

Idag ska jag på återbesök hos ögonkliniken. Har fortfarande sjukt ont i ögat. Måste nog be om förlängd sjukskrivning... Usch! Ikväll är det möte på jobbet som jag måste medverka på.

Citygross hade förresten grymma LCHF-erbjudanden denna vecka så ska svänga förbi där på vägen hem och inhandla kokosmjöl, mandelmjöl, grädde, sukrin melis och lite annat. Då kanske jag snart kan testa ngt ur nya receptboken jag köpte igår. :)

Borde jobba med portfolio också... Och träna. Det bidde inget igår då jag kände mig riktigt hängig.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar