söndag 10 februari 2013

Svar på kommentar!

Eftersom jag av ngn anledning inte kan kommentera mina inlägg via mobilen så får kommentaren bli ett inlägg. :)

Att träna innan jobbet är inget alternativ. Behöver min sömn och prioriterar den framför träning. :) jag går ändå, de flesta dagar i veckan upp innan 6.30. Onsdag får bli träningsfri. Mitt nyårsmål var ju CT 6 dagar i veckan à 30 min och det lär jag klara. :) annars blir det ett extrapass i helgen.

Mitt viktmål denna vecka får bli 58 kg blankt. Det ger - 0.3. Känns vettigt efter lite för mkt gott i helgen. :)

1 kommentar:

  1. Lustigt att du inte kan kommentera dina inlägg, kan det ha något med verifieringen att göra? Om du inte får en masssa spam kan du ju lika gärna ta bort den eftersom du ändå har kommentarskontroll på dina kommentarer. ;)

    Jag förstår hur du tänker, jag prioriterar också sömn före träning, även om det är rätt skönt att göra det före jobb. I fredag tog jag en cykeltur men det tar ju emot att gå upp ändå. Men så fort solen kommer, och så fort det blir ljusare ute på morgonen kommer min energi också komma att vilja träna på morgonen. :)

    SvaraRadera