söndag 10 februari 2013

Idag är en sån dag..

Ja, idag är verkligen en sån dag när jag skulle kunna trycka i mig vad som helst och hur mycket som helst. Jag gör så gott jag kan och kämpar emot. Har precis ätit upp resterna av Smoothien jag gjorde till lunch och även tre Finn-Chrisp med Philadelphiaost. 5 chips blev det visst också. Fasen! Men nu får det räcka.

I morgon är det måndag igen, vilket denna måndag betyder jobb igen. 9-17, så vi börjar med lite sovmorgon. Gott! Resten av veckan jobbar jag
Tisdag: 6.30-14.30
Onsdag: 7(8?)-20 - föräldramöte
Torsdag: 9-18(.30) - stänger
Fredag 6.30-13

Tre sena dagar och två tidiga. Får se hur det blir med träningen. Hoppas kunna få till det alla dagar utom onsdag. På fredag har jag och Fredrik en dejt. Restaurang och Bio. Mamma och pappa kommer hit och är med Felicia en stund. Blir så mys!!

Nu ska jag fortsätta att stålsätta mig. Tjing!

1 kommentar:

  1. Stå emot Kristin! Du är så duktig! :)

    Träna innan jobbet kanske? Eller kan du inte låta träningen "vila" och sen köra lite mer under helgen? Jag tror att du kommer hitta nån lösning på det hur som. :)
    Den här veckan ska jag verkligen stålsätta mig jag också, jag har ett mål på (minst) 8kg till den 18 april. Då åker vi till London och det vore skoj att kunna shoppa lite kläder i en storlek mindre. ;)

    SvaraRadera