söndag 4 april 2010

Påsken.

Varken jag eller Fredrik är speciellt mycket för att fira påsken. Det känns inte som en högtid som behöver firas så det har vi inte direkt gjort i år heller. I fredags bjöd vi Göthe, HB och Ulf på middag. Igår var vi över till mamma och pappa på fika och idag blir det middag hos mormor och morfar. I övrigt har vi inte firat ngt. I dag åkte vi en sväng till Ikea och införskaffade en förvaringslåda till Felicias leksaker. Är trött på att ha dem utspridda. Köpte även fler matskedar och "kräkhanddukar" till henne. Så mycket mer blev det inte, bara ett paket servetter.

I kväll är det Falk-filmen som gäller och i morgon är det måndag igen. Inget planerat mer än en långpromenad om vädret tillåter.

Resten av veckan ser väl ut så här än så länge:
Tisdag: Iväg på ögonundersökning med Felicia kl 13 på Resurscentrum i Adolfsberg. Tvätta kl 16.
Onsdag: Inga planer.
Torsdag: Förhoppningsvis bad med Ida och Beda.
Fredag: Mamma/bebisfika här kl 15. Packa inför Göteborg.
Lördag-söndag: Göteborg med Siri. Underbart!

Ögonundersökningen ska bli intressant. Lite nervös är jag. Läkaren på ögonkliniken på USÖ kunde inte riktigt förklara vad de skulle göra med Felicia där. Men både jag och Fredrik åker dit. Skönt att slippa åka själv.

Har förresten bestämt mig för att lägga ner den kursen jag läser just nu. Den är totalt värdelös och inte värd den tid som den tar. Speciellt inte när Fredrik jobbar sen.

Så så får det bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar