onsdag 17 april 2013

Förra veckans mål och nya mål.

Förra veckan satte jag upp ett antal mål som jag försökte hålla. Här kommer en redovisning av dem
Mål för v 15:
* Minst 7 x 45 min på CT:n. - CHECK!
* Plankan 2 x 30 sekunder alla dagar.  - ALLA DAGAR UTOM FREDAG.
* Adrian James 6 pack workout alla dagar. - ALLA DAGAR UTOM FREDAG.
* 100 rumplyft 5 av 7 dagar.  - BLEV 4 AV 7 DAGAR DÅ JAG PÅ SÖNDAGEN HOPPADE PÅ SQUATUTMANING I STÄLLET. GODKÄNT!
* Hantlar eller armprogram 5 av 7 dagar. - CHECK!
* Hålla mig i ketos mellan 1.5-8. - HAR FORTFARANDE SVÅRT ATT HÅLLA MIG I KETOS. LYCKADES 5 AV 7 DAGAR TROR JAG.
* Periodisk fasta måndag-torsdag plus söndag. - CHECK!
* Dricka te utan honung och så lite mjölk som möjligt. Helst med kokosfett/olja och Sukrin Melis. Hellre grädde än mjölk. - 6 AV 7 DAGAR.
* Ej äta mörk choklad varje dag. - CHECK!
* Dra ner lite på grönsaker. - CHECK!

Klart godkänt!

Denna veckas mål får bli:
* CT minst 300 minuter.
* Följa squatutmaningen.
* PF måndag till torsdag plus söndag.
* Adrian James 6 pack, 5 av 7 dagar.
* Armworkout 5 av 7 dagar.
* Fortsätta utan honung i teet så ofta det bara går.
* Bli vän med vågen.
* Sova minst 7 timmar/natt.
* Minst en timmes utevistelse per dag.

Det får duga för denna vecka. Gjorde ett test och ställde mig på vågen i måndags och i går. Från måndag till tisdag hade jag gått upp 1.6 kg. Trots minimalt med kolhydrater och mejerier. Varför? Varför kommer jag inte tillbaka till den vikt jag hade innan Lund?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar